Potkua kuntoon

D98 – Ruoka mielessä

Posted on: 07.09.2010

Tämä aamu oli myös oikein mieluisa ja rauhallinen. Heräsin ennen herätyskellon soittoa virkeänä ja ryhdyin valmistelemaan aamun askareita. Tänään lähtisin pyörällä töihin. Ensinnä oli siis purettava reppu ja siirrettävä tavarat satulalaukkuihin.

Alussa aion keskittyä hetken aikaa ruokien seurantaan. En mitenkään radikaalisti toki muuta ruokavaliota, mutta punnitsen ruoka-aineet mahdollisuuden mukaan. Kun syötän aterioita Kalorilaskuriin, yritän myös hieman suunnitella aterioiden koostumusta ”ravinnepiirakan” mukaan. Tätä kannattaa tehdä jonkin aikaa, jotta oppii koostamaan haluamiaan aterioita. Tarkkailemalla myös kuntoilujen määrää, energiantarvetta, kehon tuntemuksia ja saavutettuja tuloksia, pystyy tekemään myös tarvittavia muutoksia oikeaan suuntaan.

Muutaman onnistuneen päivän jälkeen sinulla on tallessa valmiita ateriamalleja aktiivisuudeltaan erilaisiin päiviin. Näitä voi vaikka tulostaa ateriamalleiksi, jolloin ruokia ei tarvitse niin tarkaan enää punnita.

  • Kuntoilut siis pyöräilyä noin 1h
  • Ruokailut 1917 kcal
  • Proteiinit 30%
  • Hiilihydraatit 40%
  • Rasva 30%
Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: